December 08, 2013

Niedziela, zakupy w targecie, pieczemy

Hej kochani :)

Dziś jest niedziela. Szczerze mówiąc bardzo nie lubię niedzieli, dlatego, że jutro nowy tydzień i poniedziałek ;c przytłaczające. Weekend zleciał mega szybko, prawie nic nie zrobiłam, popakowałam trochę prezentów świątecznych, spotkałam się z znajomymi na kawie, pojechałam z mamą kupić trochę prezentów świątecznych dla moich kuzynów i dokończyłam pracę nad super projektem na mój kanał. Efekty mojej pracy zobaczycie za około 2 tygodnie, będzie to nowa seria i mam nadzieję, że Wam się spodoba.

DODAŁAM TEŻ NOWY FILMIK RANO -- > KLIK


W targecie kupiłam parę rzeczy na moją serię świąteczną o pieczeniu i mam już cały komplet :) Teraz mogę piec całymi dniami. 



  
Kupiłam sobię też coś dobrego, w targecie aż roi się od słodyczy świątecznych. 



Ostatnio uzależniłam się od jedenj gry, która nazywa się STAR MAKER. W tej grze głownie śpiewacie, za co dostajecie punkty i kupujecie nowe piosenki. Mega wciągająca. Spedziłam dziś cały poranek grając z nią ! 



SARA

29 comments:

  1. Woow, uwielbiam dekoracje do pieczenia, ciekawa gra ;P

    different-view-of-the-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. fajne zakupy!
    też nie lubię niedziel :)

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ja też nie lubię niedziel:(

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. ja dzisiaj piecze pierniczki ! :)

    olivee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetny wpis <3 Święta nadchodzą! <3 Widzę, że będziesz pyszne rzeczy piekła :D Już się nie mogę doczekać Twoich Świątecznych filmików <3

    ReplyDelete
  6. Nie mogę się doczekac tego super projektu :o

    delmiau.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Super blog <33

    http://mylittledifferentworld.blogspot.com/ wpadnij dopiero zaczynam :D

    ReplyDelete
  8. Słodkosci :-)

    kajkams.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjęcia!

    Wpadniesz do mnie?

    Juleczka-kuleczka.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ciekawe co za projekt Sara wymyśliła . :D Już się nie mogę doczekać. A seria świąteczna o pieczeniu zapowiada się świetnie ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. COŚ MEGA :) haha przynajmniej mi sie podoba :)

      Delete
  11. Chyba sobie pobiorę tą grę! Dzięki Tobie dowiaduje się o wielu fajnych aplikacjach, jak np. snapchat haha :D Dzięki :D
    Nie mogę się doczekać co dla Nas szykujesz, aww *-*
    Filmik widziałam już rano - boski!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. fajne te rzeczy do pieczenia szkoda ze w polsce takich nie ma ;(

    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Już nie mogę się doczekać serii o pieczeniu! :)
    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ojeeny! Uwielbiam tą grę! I nie mogę doczekać się serii z pieczeniem <3
    http://themaniabloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Ja też nie lubię niedzieli : (
    Już nie mogę się doczekać tego projektu :D
    A co do filmiku jak zawsze świetny.
    Przyjemnie mi się ciebie ogląda, z innymi mam tak że po 3 minutach mi się nudzą i ich wyłączam :D
    Pozdrawiam : )

    http://life-ola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Sądzę, że jeśli grałabym w tą grę wszyscy zaczęli by uciekać.
    Już nie mogę się doczekać serii kulinarnej u Ciebie, mam nadzieję że zaczerpnę z niej sporo inspiracji:)
    Zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  17. reeses co ja bym za to oddalam ,tak to uwielbiam ,a niestety nigdzie tego nie dostane .;cc

    czekam juz na nowe filmiki ;))

    ReplyDelete
  18. Jesteś śliczna i nie mogę się doczekać aż zrobisz post jak pieczesz i twoich świątecznych postów;)

    http://nachmurcee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Nie mogę się doczekać tej serii z pieczeniem na yt! <3
    http://kolooorowy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Jestem z tobą od samego początku!! http://oleczka33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. idę oglądać filmik :)

    http://fashion-madam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. hej ! gdzie mogłabym kupić/dostać/ściągnąć/znaleźć tę grę? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nooo jak to ;o na playstore albo appstore

      Delete

  23. Fajny post!
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Mnie to raczej dziwi bardziej od choinki fakt, że przez cieniutką warstwę śniegu zamknęli wam szkołę. :D

    ReplyDelete
  25. jestem bardzo ciekawa nowej serii na kanale ;d

    ReplyDelete